Minden, amit a generációk vásárlási szokásairól tudni szeretnél...
2024-ben is megrendezzük a POS által fejlesztett Workshop rendezvényt. Workshopunk fő témája a generációs különbségek lesznek, amelyek hatással vannak a vásárlási szokásokra is.
Szakmai rendezvényünk programjának összeállításakor figyelmet szentelünk a generációk közötti kommunikációs különbségek feltárásának, és megoldási javaslatokat is nyújtunk azok hatékony áthidalására.
Rendezvényünkön választ keresünk arra, mi mozgatja a különböző generációk vásárlási döntéseit, és hogy miképpen tudunk hatékonyan kommunikálni az X generációtól a Z-ig.
A Workshop szervezésével az volt a célunk, hogy releváns tartalommal, friss iparági adatokkal és trendekkel, kreatív megoldási javaslatokkal támogassuk partnereinket.
Részletes program:
8:30– 9:30 Érkezés, vendégvárás
9:30–10:00 POS Services köszöntő
10:00–10:30 GloMo bemutatása–Lookbook 2024 bemutatása
10:30–11:10 Peaktime 2024–ValMar King esettanulmány
11:10–12:00 SZÜNET és brunch
12:00–12:30 Steigervald Krisztián generációkutató előadása
12:30–13:00 Tchibo Esettanulmány
13:00–13:15 SZÜNET
13:15–13:45 Fördős Zé–Együttműködés az influencerek szemével
13:45–14:15 Consumer Panel Hungary prezentáció
14:15–14:30 SZÜNET
14:30–15:00 AR és VR az instore világában–„Láthatóvá tenni a láthatatlant”
15:00–15:15 Konklúzió
15:15–16:00 Kávézás, beszélgetés
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
Rendezvény helyszín:
Novotel Budapest Danube
Budapest,
Bem rakpart 33-34.